contacteer ONS

Selecteer een van de twee opties

Zoek je informatie over...?

Verzendingen

Wat is de voorbereiding- en verzendtijd?
De voorbereidingstijd hangt af van het type muziekdoos: aanpassingen, melodie, enz. Normaal gesproken is het 1-2 werkdagen voor niet-aangepaste dozen en 2-4 werkdagen voor aangepaste dozen. De verzendtijd hangt af van het bestemmingsland en de verzendmethode. U kunt de geschatte verzendtijd in uw winkelwagen controleren door uw land te selecteren. Normaal gesproken duurt standaardverzending 5-12 werkdagen en expresverzending 1-3 werkdagen. Houd er rekening mee dat u om de levertijd te berekenen de voorbereidingstijd bij de verzendtijd moet optellen.
Wat zijn de verzendkosten en naar welke landen verzenden we?
Bekijk op deze pagina naar welke landen wij verzenden. De verzendkosten hangen af van het land van bestemming. Je kunt de kosten in het winkelmandje bekijken door je land te selecteren. Gewoonlijk kost standaardverzending ongeveer 10.00€ en expressverzending 20.00€.
Meer vragen over verzending bekijken

Aankopen

Hoe kan ik een muziekdoosje kopen?
Als je een specifieke melodie wilt kopen, gebruik dan de zoekpagina voor melodieën om te controleren of die beschikbaar is. Als je geen specifieke melodie zoekt, kun je alle muziekdoosjes bekijken in onze online winkel. Je kunt filteren op type mechanisme of categorie. Op elke productpagina kun je de melodie en andere opties kiezen, als die beschikbaar zijn. De geschatte voorbereidingstijd wordt onder de knop "Toevoegen aan winkelwagen" weergegeven.
Als een muziekdoos als niet beschikbaar is gemarkeerd, wanneer is deze dan weer beschikbaar?
Als een doos als 'Niet beschikbaar' is gemarkeerd, weten we niet wanneer deze weer beschikbaar zal zijn. We kunnen geen geschatte verzenddatum geven.
Meer vragen over aankopen bekijken

Prijzen

Wat kost een muziekdoosje?
De prijs van elke muziekdoos wordt weergegeven op de productpagina in onze online winkel en wordt automatisch aangepast op basis van de gekozen opties: grootte, type mechanisme, personalisaties, enz. Als de gewenste melodie niet in het keuzemenu staat, kun je de prijs controleren via de optie "Andere melodie" (indien beschikbaar).
Wat kost een muziekdoosje met een specifieke melodie?
Als je een specifieke melodie wilt, hangt de prijs af van het type muziekdoos en het soort mechanisme. Ga naar onze melodiezoekpagina om te controleren of we het liedje hebben, en klik op "Kopen" om de prijs van alle dozen te zien die deze melodie ondersteunen.
Prijzen voor dozen voor evenementen
We kunnen extra korting geven op dozen voor evenementen of als je meer dan 40 dozen wilt kopen. Voor alle informatie, bekijk deze pagina.
Meer vragen over prijzen bekijken

Melodieën en mechanismen

Hoe weet ik of een specifieke melodie in een muziekdoosje kan worden geplaatst?
Ga naar onze melodiezoekpagina en typ de titel van het liedje of de artiest. Als er resultaten zijn, kun je de melodieën beluisteren en via de knop "Kopen" zie je alle dozen waarin die melodie kan worden geplaatst. Als er geen resultaten zijn, verschijnt er automatisch een formulier.
Kan ik een eigen compositie in een muziekdoosje plaatsen?
Ja! Neem contact met ons op om te controleren of jouw compositie in een muziekdoosje kan worden verwerkt. Als je ons een audiobestand moet sturen, vermeld dit dan in je bericht zodat we het kunnen opvragen in ons antwoord.
Welke soorten mechanismen bieden we aan?

Bekijk de actuele informatie hier

Er zijn drie soorten mechanismen:

  • Met slinger: speelt muziek zolang je aan de slinger draait. De melodie stopt zodra je stopt. Maximaal fragment: 20 seconden.
  • Met opwindsleutel: de doos speelt bij het openen na het opwinden. De melodie van 20 seconden wordt herhaald totdat de veer afloopt. Stopt bij het sluiten.
  • Met papieren strook: werkt met een geperforeerde papieren strook. De muziek speelt zolang de strook loopt. Duur kan meer dan 2 minuten bedragen. Bekijk hier een voorbeeld.

Het type mechanisme hangt af van het gekozen lied, want niet elk lied past bij elk type mechanisme.

Wat is de afspeelduur van elk type mechanisme?
Wat is de afspeelduur van elk type mechanisme?
Meer vragen over mechanismen bekijken

Ontwerpen en personalisaties

Wat kost een muziekdoosje met een gepersonaliseerd ontwerp?
Wat kost een muziekdoosje met een gepersonaliseerd ontwerp?
Op welke manieren kunnen de doosjes gepersonaliseerd worden?
Je kunt een muziekdoosje personaliseren met tekst, symbolen en afbeeldingen. Bekijk alle personaliseerbare doosjes in de sectie Personaliseerbare doosjes van onze webshop.
Meer vragen over personalisaties bekijken

Waarover gaat je vraag?

Ik heb geen e-mail ontvangen met het overzicht van mijn bestelling
Als het meer dan 24 uur geleden is dat je een bestelling hebt geplaatst en je hebt geen bevestigingsmail ontvangen met het overzicht van je bestelling, controleer dan je spammap. Als je die daar ook niet vindt, neem contact met ons op.
Wat is de status van mijn bestelling?
In de bevestigingsmail ontvang je een link waarmee je de status van je bestelling kunt bekijken.
Wat zijn de voorbereidingstijden en verzendtijden?
Je kunt de voorbereidingstijd en levertijd van je bestelling bekijken in de bevestigingsmail. De dagen worden geteld van maandag t/m vrijdag, nationale en lokale feestdagen uitgesloten. Als je na 24 uur nog geen bevestiging hebt ontvangen, controleer je spammap of neem contact met ons op.
Mijn bestelling is nog niet verzonden en de geschatte voorbereidingstijd is overschreden.
Als er meer werkdagen zijn verstreken dan aangegeven in de bevestigingsmail, kan er sprake zijn van een interne vertraging. Als de geschatte termijn met meer dan 5 dagen is overschreden, neem contact met ons op.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling weten?
In de bevestigingsmail ontvang je een link waarmee je de status van je verzending kunt bekijken.
De bestelling is verzonden maar ik heb deze nog niet ontvangen
In de details van je bestelling kun je het aantal werkdagen controleren dat nodig is vanaf de verzenddatum. Als de status "Verzonden" is en het verwachte tijdstip is met meer dan een dag overschreden zonder een trackingcode via e-mail of sms (controleer je spammap), neem contact met ons op.

Heb je hulp nodig bij een ander onderwerp?

Belangrijk: Als je onlangs een bestelling hebt geplaatst die nog niet is verzonden, maar je hebt de bevestigingsmail met het overzicht van de aankoop ontvangen, dan wordt deze zo snel mogelijk binnen de aangegeven termijn verzonden. Om de status van de bestelling te bekijken, klik op de bijbehorende link in de bevestigingsmail.

Als je vraag niet gerelateerd is aan een van de bovenstaande vragen, neem dan contact met ons op via dit formulier.